Zespół Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach
Aktualności

PLAN LEKCJI SZKOŁY POLICEALNEJ JEST JUŻ DOSTĘPNY!

UWAGA! NIEWIELKA ZMIANA PLANU SZKOŁY DZIENNEJ OD 19.09.2016R.

Uwaga RODZICE

Najbliższe zebrania z rodzicami i wywiadówki w poniedziałek, 19 września - dla klas pierwszych i we wtorek 20 września dla pozostałych klas.

Szczegóły w zakładce Informacje dla rodziców.

SZKOŁA KSZTAŁCĄCA W ZAWODZIE - SZKOŁĄ POZYTYWNEGO WYBORU

CO MUSISZ WIEDZIEĆ O ZAWODÓWKACH I TECHNIKACH -czytaj tutaj i tutaj

O rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 czytaj tutaj.

Obejrzyj nowy film o szkole zrobiony przez klasę III TEH - tutaj
więcej filmów (Studniówka) - tutaj

Oferty pracy dla absolwentów - czytaj w zakładce Dla absolwentów

Absolwent naszej szkoły Tomek Drab został Wicemistrzem Świata we fryzjerstwie na Mistrzostwach Świata w Korei. - czytaj tutaj

Wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego: PRZEGLĄDAJ TUTAJ

RELACJA

z III edycja projektu europejskiego „Wojna, Europa i ja”

Dzień pierwszy i drugi -czytaj tutaj

UWAGA - SAMSUNG PÓŁMARATON

Już 16 października rusza kolejny Samsung półmaraton. Wszystkich, którzy chcieliby przebiec tę trasę (21km) oraz dziewczyny do nordic walking (5km) zapraszam do zapisów.

Maria Bykowska

III edycja projektu europejskiego „Wojna, Europa i ja”

Dużym wyróżnieniem dla 20 uczniów naszej szkoły jest możliwość kontynuowania projektu europejskiego „Wojna, Europa i ja”. Spotkania uczniów z Szamotuł i Königs Wusterhausen  zainicjowane zostały  trzy lata temu.  W 2014 roku spędziliśmy 8 wspólnych dni na Mazurach, w 2015 odwiedziliśmy Brandenburgię, a w terminie od 10-16 września 2016 wspólnie z naszymi partnerami  przebywać będziemy na terenie Niemiec w Saarbrücken oraz  we Francji. Głównym celem naszej wizyty będzie spotkanie na polach bitewnych pod Verdun, gdzie przebiegała linia frontu I wojny światowej. Dzień ten  będzie miał podniosły charakter- młodzież złoży wieńce na grobach  poległych żołnierzy, odwiedzi  izbę pamięci, spotka się z europejskimi dziennikarzami, a zwieńczeniem tej wizyty będzie raut u Burmistrza Verdun.

„Sprzątanie świata” – Polska 2016 - 16.09.2016

Pod hasłem „Podaj dalej... drugie życie odpadów"

"Sprzątanie świata - Polska" to najpowszechniejsze i najbardziej rozpoznawalne działanie w zakresie edukacji ekologicznej w Polsce. Akcja uznana przez władze państwowe i samorządowe. Od samego początku w roku 1994, nad "Sprzątaniem świata" patronat obejmuje Minister Środowiska, Minister Edukacji Narodowej, Prezes Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Tradycyjnie nasza szkoła weźmie udział w akcji SPRZĄTANIE ŚWIATA w piątek.16 września. Szczegóły przekażą wychowawcy.

czytaj więcej o akcji - tutaj

Powiatowa Inauguracja Roku Szkolnego 2016-2017 w naszej szkole

W czwartek, 1 września 2016 roku o godz. 11:00 w Hali Nałęcz miało miejsce rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Uroczystość była jednocześnie Inauguracją Powiatową (więcej wkrótce).

Obejrzyj zdjęcia:

Galeria 1 - tutaj

Galeria 2 - tutaj

Co nowego u kucharzy i cukierników - zobacz - tutaj

Powiatowy projekt wizyty w miejscu pamięci
– Muzeum byłego niemieckiego obozu zagłady Kulmhof

Uczniowie klas pierwszych technikum i zasadniczej szkoły zawodowej Zespołu Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach w dniach 24 kwietnia i 16 maja br. uczestniczyli w zajęciach edukacyjnych na terenie Muzeum byłego niemieckiego obozu zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem. Młodzież poznała historię funkcjonowania obozu w czasie II wojny światowej w Kraju Warty, obejrzała wystawę przedmiotów codziennego użytku, które pozostały po ofiarach w spichlerzu. W skupieniu wysłuchała opowieści Szymona Srebrnika, który przeżył obóz.

Wycieczka do Chorwacji

W dniu 30 maja 2016 r. wraz z zaprzyjaźnioną szkołą - Zespołem Szkół nr 2 wyruszyliśmy na wycieczkę do Chorwacji. Podróż minęła nam szybko, przyjemnie i bez problemu. Na miejscu byliśmy dzień później, naszą bazą było miasteczko Omiš. Po zakwaterowaniu wyszliśmy na plażę, która znajdowała się tuż przy hotelu. Widoki były piękne i pogoda nam dopisała. Następnego dnia zwiedziliśmy piękne, zabytkowe miasto Dubrownik. W czwartek mieliśmy okazję odwiedzić jeszcze dwa piękne miasta tj. Split i Trogir. Koniec wycieczki zbliżał się wielkimi krokami, lecz piątek mogliśmy spożytkować nasz czas leżąc na plaży lub zwiedzając nasze urokliwe miasteczko Omiš, w którym mieszkaliśmy przez tydzień. Miasteczko to było pełne życia, znajdowały się tam urokliwe uliczki, kawiarenki, a w powietrzu unosił się zapach kwitnącej tam lawendy. W dzień wyjazdu odwiedziliśmy Park Narodowy rzeki Krka z przepięknymi wodospadami. Malownicze tereny zapierały dech w piersiach. W niedzielę 5 czerwca wróciliśmy do Szamotuł.

Galeria zdjęć -tutaj

MECZ NAUCZYCIELE-UCZNIOWIE

W czwartek, 8 czerwca, rozegraliśmy mecz NAUCZYCIELE-UCZNIOWIE  w piłkę siatkową. Wygrali nauczyciele (przewaga doświadczenia nad młodością) 2:1 (w setach 23:25, 25:17, 25:19). Mecze te stały się już tradycją, rozgrywane są z okazji Dnia Dziecka – w tym roku nieco później ze względu na inne imprezy odbywające się w szkole. Dziękujemy kibicom za doping dla obu drużyn. Rewanż za rok.

Noc Bibliotek

Dnia 4 czerwca o godz.18:00 w naszej szkole rozpoczęła się Noc Bibliotek, podczas której  ogłoszono wyniki konkursu literacko- plastycznego zorganizowanego w trzech kategoriach wiekowych pt.:

1. Sztuka-Krzesło i Bajka,

2. Sztuka -Krzesło i Lektura

3. Sztuka-Krzesło i Literatura.

Jury zakwalifikowało 65 prac ponad 200 uczestników. Najciekawsze prace zostały nagrodzone i wyróżnione w poszczególnych kategoriach wiekowych. Zwiedzający wystawę  mieli okazję zagłosować na najciekawszą pracę i przyznać nagrodę publiczności. Zwieńczeniem Nocy Bibliotek  było wspólne czytanie książki pt. „Mały Książę” rozpoczęte przez Dyrektora Szkoły, pana Jacka Kucnerowicza.

«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 1 z 16
Joomla free themes created by Lonex.